Kontrola wytrysku

Kontrola wytrysku to umiejętność, której można się wyuczyć. Potrzebna jest tylko systematyczność, konsekwencja i cierpliwość, ponieważ rezultaty nie pojawiają się od razu – stopniowa poprawa sytuacji następuje już po dwóch – trzech tygodniach ćwiczeń, ale całkowitą kontrolę wytrysku można osiągnąć dopiero po kilku miesiącach.

Kontrola wytrysku polega przede wszystkim na regulacji napięcia mięśniowego. Gdy zbliża się wytrysk, mężczyzna odczuwa skurcze mięśni, które są sygnałem tego, że za chwilę nastąpi ejakulacja. Nauka kontrolowania wytrysku to nauka rozluźniania mięśni w odpowiednim momencie. By było to możliwe, należy być rozluźnionym i zrelaksowanym. Dlatego przed rozpoczęciem ćwiczeń kontroli wytrysku zalecana jest dwudziestominutowa relaksacja, połączona z ćwiczeniami oddechowymi i wizualizacjami. Oddychać należy przeponą, powoli wdychając powietrze, zatrzymując na kilka sekund oddech, a następnie wykonując powolny wdech. Wraz z braniem oddechu można wyobrazić sobie, że razem z powietrzem do organizmu przedostaje się jasna energia. Z wydechem wizualizujemy wydychanie ciemnej energii. Takie ćwiczenia pozwalają na uzyskanie dużego stopnia odprężenia i wrażenia oczyszczenia organizmu. Jest to wstęp do właściwych ćwiczeń, ułatwiających kontrolę wytrysku.

Zrelaksowany organizm łatwiej poddaje się wszelkim zabiegom, a zatem relaksacja to środek, który ułatwia odzyskiwanie kontroli nad wytryskiem. Pomaga w tym zaciskanie i rozluźnianie mięśnia Kegla. Łatwo odnaleźć te mięśnie, gdy podczas oddawani moczu wstrzymasz na chwilę jego strumień. Naprzemienne zaciskanie i rozluźnianie mięśni Kegla wykonuje się w 15-20 powtórzeniach. Kontroli wytrysku można uczyć się podczas masturbacji – gdy pojawią się skurcze zapowiadające wytrysk, należy przerwać stymulację i postarać się rozluźnić mięśnie. Na początku może to być trudne, dopiero po kilku lub kilkunastu próbach pojawiają się efekty. Po rozluźnieniu mięśni można na nowo rozpocząć stymulację. Jeśli ten zabieg przynosi efekty podczas masturbacji, można spróbować powtórzyć go z partnerką podczas stosunku. Innym sposobem jest zaciskanie penisa lub zatykanie cewki moczowej w momencie skurczów. Uścisk powinien być niezbyt mocny, by nie powodował bólu.

Opisane tu po krótce metody to sposoby domowego leczenia przedwczesnego wytrysku. Jeśli po kilku miesiącach nie pojawiają się żadne znaczące rezultaty, warto rozważyć konsultację lekarską w celu podjęcia dalszych kroków terapeutycznych.

Dodaj komentarz